1. Fonnex, będący wyłącznym dystrybutorem produktów Final udziela gwarancji na słuchawki tej marki, zakupione w sieci dystrybucyjnej firmy Fonnex na terenie Polski oraz zapewnia sprawne działanie słuchawek, pod warunkiem korzystania z nich zgodnie z przeznaczeniem i sposobem eksploatacji opisanym w instrukcji obsługi.
2. Gwarancja obejmuje okres 2 lat licząc od daty zakupu, wpisanej w Kartę Gwarancyjną oraz podanej na oryginalnym dowodzie zakupu.
*Takie części jak pady, pałąk są materiałami eksploatacyjnymi i podlegają jedynie rocznej gwarancji.
3. Gwarancja obejmuje słuchawki posiadające:
- ważną oraz czytelnie i poprawnie wypełnioną Kartę Gwarancyjną
- dowód zakupu z datą sprzedaży
4. Po skonsultowaniu się z serwisem firmy Fonnex- telefonicznym lub pocztą elektroniczną- słuchawki do naprawy należy dostarczyć do punktu sprzedaży (tylko na terenie Warszawy) lub wysłać pocztą kurierską w oryginalnym opakowaniu fabrycznym na adres siedziby firmy. W razie braku opakowania fabrycznego ryzyko uszkodzenia w czasie transportu ponosi osoba reklamująca.
5. Naprawa gwarancyjna zostanie zrealizowana w możliwie najkrótszym terminie, nie przekraczającym 30 dni od daty przyjęcia słuchawek do serwisu. W przypadkach szczególnych może być ustalony inny termin naprawy, po uprzednim poinformowaniu reklamującego.
6. Gwarancja traci na ważności w przypadku:
- braku Karty Gwarancyjnej
- samodzielnych przeróbek lub modyfikacji sprzętu przez użytkownika lub inne serwisy techniczne
7. Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń powstałych:
- z niedbałej eksploatacji słuchawek niezgodnej z instrukcją obsługi lub przepisami bezpieczeństwa
- na skutek urazów mechanicznych z winy użytkownika
- oddziaływania w sposób gwałtowny i z dużą siłą na słuchawki lub przewód (np. przydeptanie przewodu i gwałtowny ruch)
- na skutek nadmiernego zawilgocenia, zalania, użytkowania w złych warunkach (za wysoka lub za niska temperatura), przepięć w sieci zasilającej, wyładowań atmosferycznych, powodzi i innych zdarzeń losowych
- z podania do słuchawek nadmiernej mocy przekraczającej dopuszczalne parametry
8. W razie nie spełnienia powyższych wymogów, słuchawki mogą być przyjęte do naprawy tylko z pełną odpłatnością.
9. W przypadku utraty Karty Gwarancyjnej nie będzie wydany dokument zastępczy.
1. Fonnex, będący wyłącznym dystrybutorem produktów Olasonic udziela gwarancji na produkty tej marki, zakupione w sieci dystrybucyjnej firmy Fonnex na terenie Polski oraz zapewnia sprawne działanie urządzeń, pod warunkiem korzystania z nich zgodnie z przeznaczeniem i sposobem eksploatacji opisanym w instrukcji obsługi.
2. Gwarancja obejmuje okres 2 lat licząc od daty zakupu, wpisanej w Kartę Gwarancyjną oraz podanej na oryginalnym dowodzie zakupu.
3. Gwarancja obejmuje produkty posiadające:
- ważną oraz czytelnie i poprawnie wypełnioną Kartę Gwarancyjną
- dowód zakupu z datą sprzedaży
4. Po skonsultowaniu się z serwisem firmy Fonnex- telefonicznym lub pocztą elektroniczną- urządzenie do naprawy należy dostarczyć do punktu sprzedaży (tylko na terenie Warszawy) lub wysłać pocztą kurierską w oryginalnym opakowaniu fabrycznym na adres siedziby firmy. W przypadku braku opakowania fabrycznego ryzyko uszkodzenia w czasie transportu ponosi osoba reklamująca.
5. Naprawa gwarancyjna zostanie zrealizowana w możliwie najkrótszym terminie, nie przekraczającym 30 dni od daty przyjęcia urządzenia do serwisu. W przypadkach szczególnych może być ustalony inny termin naprawy, po uprzednim poinformowaniu reklamującego.
6. Gwarancja traci na ważności w przypadku:- braku Karty Gwarancyjnej
- samodzielnych przeróbek lub modyfikacji sprzętu przez użytkownika lub inne serwisy techniczne
7. Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń powstałych:
- z niedbałej eksploatacji urządzenia niezgodnej z instrukcją obsługi lub przepisami bezpieczeństwa
- na skutek urazów mechanicznych z winy użytkownika lub powstałych podczas transportu
- na skutek oddziaływania w sposób gwałtowny i z dużą siłą na urządzenie
- w wyniku podłączenia przewodów nie odpowiadającym parametrom danego urządzenia
- na skutek nadmiernego zawilgocenia, zalania, użytkowania w złych warunkach (za wysoka lub za niska temperatura), przepięć w sieci zasilającej, wyładowań atmosferycznych, powodzi i innych zdarzeń losowych
8. W razie nie spełnienia powyższych wymogów, urządzenie może być przyjęte do naprawy tylko z pełną odpłatnością.
9. W przypadku utraty Karty Gwarancyjnej nie będzie wydany dokument zastępczy.