Heaven VIII
final audio design
Cechy charakterystyczne
POŁĄCZENIE PIEKNEGO WZORNICTWA
Z FUNKCJONALNOSCIĄ
Stworzenie pięknego wzoru, który
rozbija niepotrzebne rezonanse ukazuje połączenie funkcjonalności ze wzornictwem
w pełnym blasku.
WYJĄTKOWA AKUSTYKA OBUDOWY
UZYSKANA ZA SPRAWĄ TECHNOLOGII
MIM (METAL INJECTION MOLDING)
Wykonanie obudowy technologią MIM (Metal Injection Molding) zaowocowało wspaniałą akustyką, z której wydobywają się klarowne i wyjątkowo rzeczywiste niskie tony.
IDEALNY WIELOTONOWY PRZETWORNIK
POJEDYNCZY
Skonstruowano najlepszy z możliwych pojedyńczy przetwornik, odtwarzający wszystkie tony. Szczególnie dobrze odtwrza on niskie tony, czego nie udało się uzyskać do tej pory.
Wielotonowy przetwornik z kotwicą zrównoważoną
Mechanizm BAM wydobywa basy i głębię sceny muzycznej
Obudowa ze stali nierdzewnej wykonana metodą MIM (Metal Injection Molding)
Oryginalne wkładki w pięciu rozmiarach
Filtr z siateczki ze staili nierdzewnej + rezystor akustyczny
Oryginalny płaski przewód niwelujący efekt mikrofonowy
Mechanizm BAM - umożliwia odtworzenie głębokiego basu i trójwymiarowej przestrzeni muzycznej
Przetworniki z kotwicą zrównoważoną mają kilka wad wynikających z ich budowy.
Wielotonowy przetwornik z kotwicą zrównoważoną
Obudowa ze stali nierdzewnej wykonana jest metodą MIM (Metal Injection Molding)
MIM (Metal Injection Molding) to technika formowania wtryskowego metali. Proszek metalu łączony jest spoiwem i formowany w matrycy, jak żywica, a następnie wypalany w wysokiej temperaturze i formowany do porządanego kształtu. Podobnie jak przy modelowaniu żywicy tą metodą możemy formować kształty w sposób dowolny, jednak jeśli wykorzystujemy ją do skonstruowania obudowy słuchawek to podczas wypalania materiał kurczy się o aż 20- 30 procent i wtedy trudno wykonać to precyzjnie. Ogromnie trudno też zastosować tę metodę przy wykańczyniu powierzchni zewnętrznych. Do rozwiązania tych problemów posłużyło doświadczenie zdobyte podczas udoskonalania procesu produkcji tytynowych słuchawek na drukarce trójwymiarowej. W rezultacie podzielono obudowę na dwie części, co umożliwiło odpowiednią kontrolę akustyki wewnątrz obudowy. Natomiast zaprojektowany wzór, na przemian wklęsły i wypukły, nie spełnia tylko funkcji dekoracyjnych, ale także swoim kształtem ma rozbijać nieporządane rezonanse i pogłębiać akustykę obudowy.
Do produkcji wkładek użyto 2 rodzajów silikonowego materiału o różnym stopniu twardości - innego do części stykającej się z uchem oraz innego do części wewnętrznej, którędy płynie muzyka.
W części wewnętrznej wykonanie żłobień w twaradym silikonie spowodowało jego większą plastaczność a zarazem wytrzymałość. Efektem tego jest idealne dopasowanie wkładek do ucha przy jednoczesnym zachowaniu nadanego im kształtu. Natomiast w części zwnętrznej, która styka się z uchem użyto miękkiego silikonu, tak aby wkładki idealnie dopasowywały się do ucha oraz tworzyły pełną izolację dźwiękową. Wkładki są w pięciu rozmiarach: ss, s, m, l, ll.
Filtr z siatki ze stali nierdzewnej + rezystor akustyczny
Płaski i giętki przewód niwelujący efekt mikrofonowy
Dzięki zastosowaniu rezystora akustycznego jeat zachowana równowaga pomiędzy tonami średnimi i wysokimi.
Oryginalny i giątki przewód niweluje efekt mirofonowy
Poprawiono budowę tego płaskiego i giętkiego przewodu. Charakteryzuje się tym, że prawie nie odczuwamy efektu mikrofonowego.
Zwiększona została giętkość przewodu oraz został on pogrubiony tak aby jeszcze bardziej zniwelować efekt mikrofonowego.
final ink since 1974